8 may 2012

Parc de les Olors


Divendres passat a casa Sagnier vaig gaudir d'un taller de flors de fieltro que van quedar maquísimes a les solapes de la meva mami i la meva filla...I a més hi havia una senyora molt simpàtica que ens va presentar diferents plantes aromàtiques. Aquesta senyora ens va parlar del Parc de les Olors i em va regalar una planteta que es diu Stevia i que ja forma part de la família de plantes que tenim a les jardineres del balcó.
La Stevia és un edulcorant natural i us passo la recepta que ens va explicar la senyora: taronja amb menta i stevia picadetes al damunt...mmm! Després parlant amb la meva cunyada em va dir que ella compra la Stevia al Veritas, en comptes de comprar sucre refinat, que es menja els minerals entre d'altres virtuts...
Al Parc de les Olors podeu passejar i fer que els vostres fills i filles coneguin el món de les plantes aromàtiques, culinàries i medicinals. També podeu fer la proposta al cole! Hi han diferents Parcs, a la pàgina Web podeu consultar-los.
Per informació i reserves: info@parcdelesolors.com i telèfon 93 865 60 81


No hay comentarios: